Wij zijn een Stichting die gelden beheren van iedereen die dit zelf niet kan of niet voldoende goed zelf kan.
Wij begeleiden en ondersteunen iedereen die het moeilijk vindt om beslissingen te nemen over geldzaken en over persoonlijke zaken zoals welke zorg is goed voor mij of zaken m.b.t. werk en/of activiteiten.
Wij streven ernaar om onze ondersteuning zo goed mogelijk op de situatie van onze clienten/ klanten aan te laten sluiten en waar kan en mogelijk zo goed mogelijk invulling te geven aan de persoonlijke wensen.
Een van de redenen waarom iedereen een eigen aanspreekpunt heeft en een persoonlijk digitaal klantportaal.
Een eigen aanspreekpunt is belangrijk wij kennen graag uw mogelijkheden en uw wensen.
Op die manier kunnen wij u zo passend mogelijk onze ondersteuning bieden.
Het persoonlijke digitale klantportaal is een digitale map waarin u of uw vertegenwoordiger inzage heeft in de persoonlijke administratie. Dat betekent dat u uw bankmutaties kunt zien maar ook belangrijke stukken uit uw persoonlijke dossier zoals bijvoorbeeld de begroting ( inzicht in wat er aan uitgaven te verwachten is in het lopende jaar).
Via dit persoonlijke klantportaal kunt u rechtstreeks uw vragen stellen, uw documenten, brieven of rekeningen naar ons toe sturen. Die informatie komt dan rechtstreeks bij uw aanspreekpunt terecht en deze doet dan haar/ zijn uiterste best om binnen een aantal werkdagen de post te verwerken en waar van toepassing u een antwoord te geven.
Onze telefonische bereikbaarheid is er voor iedereen die direct een antwoord nodig heeft. Onze medewerkers worden wisselend ingezet om de telefoon te beantwoorden, dit gebeurt volgens een rooster. Dat betekent dat het kan zijn dat u iemand anders dan uw eigen aanspreekpunt aan de telefoon kunt krijgen en dat is dan ook de medewerker die op dat moment uw vraag beantwoord.
Wie de telefoon ook aanneemt, het is een gekwalificeerde en vakbekwame medewerker(ster) die alle kennis en kunde heeft die nodig is om uw vraag te beantwoorden of een oplossing te zoeken voor uw probleem.
Jaarlijks worden wij getoetst door verschillende instanties met betrekking tot de uitvoering van onze werkzaamheden. Ook worden wij jaarlijks getoetst door het Kwaliteitsbureau van de Rechtbank en gecontroleerd op onze kennis en kunde. Waarbij het juist uitvoeren van onze werkzaamheden een belangrijk onderdeel is. Voor ons fijn en voor u een zekerheid.
Zoals gezegd, persoonlijk contact daar gaat het om. Samen met u de zaken bespreken die van belang zijn. In overleg, persoonlijk contact dat vinden wij belangrijk, niet voor niets hebben wij op sommige plaatsen een inloop spreekuur. En zoals de naam het al zegt, een spreekuur waarop u kunt lopen zonder vooraf een afspraak te moeten maken. Hoe fijn is dat!
Daarnaast hebben wij jaarlijks een afspraak bij u thuis (of vaker indien nodig) en bespreken die punten die voor u belangrijk zijn, blikken wij terug en kijken wij vooruit. Samen betrokken.
Bewust omgaan met uitgaven, met geld, is voor u en voor ons plezierig.
I.v.m. de coronamaatregelen zijn er op dit moment nog geen inloopspreekuren, heeft u een vraag neem dan telefonisch contact met ons op tussen 08.30 en 12.30 uur ons telefoonnummer : 023 – 518 34 20
of stuur een email.